Informatie voor Leden

De Nederlandse hoofdpijn Vereniging is opgericht om het delen van kennis met betrekking tot hoofdpijn onder (para)medici te faciliteren. Iedereen die betrokken is bij hoofdpijnzorg of -onderzoek is welkom lid te worden van de Nederlandse Hoofdpijn Vereniging.

Inloggen op NHV

Op deze pagina kunt u als NHV lid inloggen en krijgt u toegang tot documenten en notulen die alleen voor NHV leden bestemd zijn.

Wachtwoord vergeten?

Vul je e-mailadres in. De link voor wachtwoordherstel wordt in je e-mail verstrekt.

Lid worden?

Bent u een academicus die zich professioneel bezighoudt met de behandeling van hoofdpijn of wetenschappelijk onderzoek naar hoofdpijn? Wilt u NHV lid worden? Meldt u dan aan: Aanmelden NHV lidmaatschap.

Lid worden van de IHS én online Cephalalgia voor maar €85

Download het formulier voor lidmaatschap van het IHS tegen gereduceerd tarief, beschikbaar met online toegang tot Cephalalgia.

Het formulier dient u rechtstreeks naar de IHS te mailen/faxen.

Agenda

Een overzicht van de komende jaarvergaderingen, congressen & seminars en bij- en nascholingen.

[add_eventon_list hide_empty_months=”yes” number_of_months=”16″ cal_id=”1″ ]